Wednesday, February 6, 2008

     

Happy Chinese New Year!

I know there should be a lot of reds and confetti going, but no matter, I'm sure this is enough.

Noah had a 2page interview/feature in this month's Advanced Photoshop (Issue40). Looks good, perhaps a little too squeezed with them trying to fit in all the images. But it's the first in a long time, both of us has had been putting off doing interviews for quite a while because they just take up an incredible amount of time... Anyway I'd try to do some nice scans of it, together with my previous interview for the Taiwanese magazine so they'd be readable. :D

I find Chinese New Year an odd ordeal for me... I stopped going out to collect Ang Paos at a really early age insisting I wanted to rest instead, but if anyone wanna visit and give me red packets please feel free. kthxbai. XD

Did a shoot on Tuesday. There was a super gorgeous pair of Christian Louboutin heels that all girls on the set were really to kill for.
Shot this during camera testing. Ahhhhh I want~~~ And they were on a girl who looked a little like Lily Cole.
Anyway it's alright to show these shots because, eventually, you see neither her face nor these heels (which weren't included because they weren't sample pieces and the stylists got too worried about damaging them over anything else). Ahhhh welll. T___T

Alright gotta work on my DI, once again happy chinese new year~~

5 comments :

mun-chairudo said...

Oh yeah~ Happy chinese new year! The year of the rat has began, mh?
I wish you much luck, success, many gorgeous photoshoots and even more amazing ideas!! ~ And of course money ..may it flow in like water bwahahaha ^^;; (or how are you supposed to say this? xD)

LJY said...

Yay, you got to shoot again!

Omg. I am in love with this 'of the night 2' photo. So elegant and oriental!

And those shoes.Glorious glorious heels.

Happy Chinese New Year to you too!
But but... how can you be lazy to collect angpau!? Hayooo zemotion... xD As tradition goes, imagine when the day comes where you have to give out angpaus instead. I think that would be a lot worse than collecting. :P

MattDior said...

Hi,
I'm new to your blog,

OMG, the First Pic is so so good.
I can see the mood of the picture, the textile of the gown, and also the colour.

It really very good and sharp.

I also love the Second pic..
The colour is very outstanding...

Lookin forward for more of your work.

Anyway, Happy Chinese New Year to you.

jingna said...

mun-chairudo: haha thanks thanks. :D money flow in like water uhhh cai yun gun gun 财运滚滚? lol. XD

ljy: Heheheh thanks~ Yes I love love those heels. They're like 1200sgd though *_* umm giving out ang pao... i think.. uhhhh..... .........

mattdior: Hello ^^ I'm glad you like it. Happy chinese new year to you too. :)

mun-chairudo said...

xD yes, yes i think so~ well since i am from asia, too, i heard my parents say this several times and just copy them xD''' -grin-
glad it was right x'D hehe